Kantvangsten

Strandvissen

Afgelopen maandag 15 juni een dagje wezen vissen op de maasvlakte. Gevist van circa 16.00 tot 20.00 uur Het was […]

Dijk Westkapelle

Gelukkig zijn jullie weer terug 👍 Woensdag 17 juni gevist aan de dijk van Westkapelle. Begonnen s, avonds om 9

We zijn weer online

Hallo Zeevislanders, Voor het eerst sinds 2002 was Zeevisland voor langere tijd offline. We konden niets doen, we konden niets

Zoutelande

Afgelopen 3 dagen 3x gevist. 9 haaien en 30+ schar. Grootste haai was 116cm.

Derde Dreischor

Afgelopen zaterdag deden we ons derde clubwedstrijdje, de wedstrijdkalender vertelde een dijkwedstrijd in de ochtend…….. maar t bleek laagwater dus das geen handige combi. Dus het werd toch een middagversie aan de zeedijk bij Colijnsplaat en dan met opkomend tegen hoog aan. Henk begon met een baarsje bij de tweede worp. Voorheen werden de Noordbevelandse zeedijken met afgaand tij geplaagd door veel groen en drijfvuil. Maar deze dag hadden we dat ook met opkomend water, nog niet zo dat het vissen onmogelijk werd het was het eerste uur wel hinderlijk. Intussen deed Henk een dubbeldraai met baars en bot. Bij de andere deelnemers bleef de wedstrijdkaart leeg, dus de stand was snel opgemaakt.
1e Henk met 2 baarsjes en 1 bot goed voor 71 cm, de overige deelnemers weden 2e.

Niek Romijn HSV Dreischor

Paal 15 Texel

Gisterenavond een paar uurtjes gevist bij paal 15 op Texel. De familie had geen zin om ver te lopen, dus begonnen ergens vrij ver vooraan. Resultaat na +/- 2 uur: helemaal niks.

Een kleine 100 meter verderop was de branding wat heviger, dus toen de familie terug ging naar het huisje toch nog een klein verkasje gedaan om de laatste +/- 15 zagers op te vissen.

Resultaat binnen een klein uurtje: 35cm, 43cm & een hele mooie zeebaars van 61cm.

Zo zie je maar dat de stek ook op het strand een wereld van verschil kan maken!

Tong vissen

Gisteren avond in sluisjesdijk gaan vissen samen met mijn maten proberen op de tong .het was heel slecht samen met

Vissen op de Geep

Hallo Medevissers. Hier is een klein visverslag omtrent het proberen op de Geep. Welnu me broer kwam me vroeg ophalen. En hadden we afgesproken om eerst bij Zijpe op de Geep te gaan proberen. Na een paar uurtjes hebben gevist en niks gezien ook geen beet.
Wilde Jan naar de Brouwersdam om daar eens te gaan proberen. Bij aankomst daar was het enorm druk met caravans en hadden we nog een plekje om te gaan vissen. Ook daar een paar uurtjes hebben gevist en ook zonder resultaat zijn we gestopt en naar huis terug gereden. En wachten op de volgende sessie dan maar op een andere locatie dan. Gr Jan en Nico.

Scroll naar boven