Geep Ritthem

Gisteren weer bij Ritthem gevist van 14.00 tot 21.00 uur.
Net voor hoogwater pakte ik 2 gepen, en bij afgaand water nogmaals 2 en 1 gelost.
Allen met regenwormen gevangen.
Geep was overal aan het paaien, en had niet zoveel zin om te eten. Er werd weinig gevangen en ook opvallend weinig vissers.

Walter

Scroll naar boven