Net van ijmuiden gekomen ,beide pieren waren gesloten dus tegenover de vogeleiland gevist alleen wat wijtings gevangen maar dat heeft niet want papa heeft er een feestje van gemaakt😃😎zie fotos haha. Ook bij de noordzeekanaal geprobeer maar daar ook alleen enkele kleine wijtings . Alles zwemt weer ze waren netjes gehak allemaal deze keer. De noord en zuid pieren gaan pas zondagmiddag open zag ik op internet
Joan



