Goed nieuws noord pier

Goed nieuws= de scharren zijn weer actief zondag van 14:45 tot bijna 20:35 op de np gezeten op 2 stekken .op beide vis wat bot maar meestal schar heel veel schar klein en groot door elkaar ik heb stuk of 14 van pan formaat meegenomen en veel teruggezet . Ook aantal keer 3 tegelijk zie foto . En zaterdag van 6am tot tegen 13:00 aan binnenkant gezeten richting zuidpier . Daar mijn pr tong gevangen heel mooi vis zie foto hengel was goed kroom en ook stuk of 5dikke bot. Dat was mijn visweekend vang ze boys

Juan

Scroll naar boven