Afgelopen maandag 15 juni een dagje wezen vissen op de maasvlakte.
Gevist van circa 16.00 tot 20.00 uur
Het was nagenoeg windstil, dus geen hele hoge verwachtingen.
De week ervoor had ik zeker 30 ondermaatste baarzen gevangen en geen enkele maatse.
Deze keer had ik maar 2 baarzen maar die waren wel maats: 43 en 54 cm, verder nog een mini botje.
Heerlijk dagje gehad op het nagenoeg uitgestorven strand.
Andy




