Kant vangstberichten

Dinsdag 17-11 IJmuiden

19 november 2020

Dinsdag avond een nieuwe stek uitgeprobeerd waar ik goede verhalen over hoorde. Sluizen gebied IJmuiden. Bij aankomst stonden er heel wat auto’s naar je kon voldoende afstand houden en vissen.
Als de sluizen aan gaan om regenwater te lozen kan je er goed zeebaars vangen werd mij verteld. Nou heb het geweten. Eerst niks gevangen ondanks dat de sluizen aan stonden, erg harde stroming en je dobber kon je lang mee laten driften als je lijn mee gaf.
Uiteindelijk de juiste diepte gevonden en toen was het niet meer te houden. Twee ons zagers opgevist na 3 uurtjes vissen stond de teller op 27 baarzen. 5 maatje en de rest allemaal tegen de 40cm en twee van niet eens 20 cm.

Fantastisch om je dobber met lichtje onder te zien gaan en die bonkende baars te driften. Ik ga gauw weer.

Groeten Lennart uit Hillegom

Lennart

Petten

19 november 2020

Vandaag met mn zoon van 16u tot 19u op het strand tussen petten en kleine keeten.. 5x bot, verder hele harde wind en hoge golven.. was taai.

bart

Noordpier

18 november 2020

Vandaag gevist op de Noordpier van 7.00 tot 17.30. Ik mhad 1 puitaal en een 25 scharren,mijn maat had 15 scharren en 1 kleine wijting.

Wim

Ijmuiden buitenkant kleine sluis

18 november 2020

Woensdag 18 nov.
Even eruit 3 uurtjes vissen.
Top weer vollebak zon, beetje krachtige wind maar in de rug ZW. Laagwater!
Vangst, pfff twee botjes en nog 3 keer een tikkie , daar blééf het bij.

Marco

Belgische kust

18 november 2020

Omdat we het niet gaan riskeren naar cadzand te gaan vissen ivm de verschillende meningen omwille van Corona maar voor de 2de keer ooit richting heist vertoeft deze keer met men pa vangst 25 wijting waarvan 20 de maat en 2scharren en een dikke bot volgende keer mss een gullet je erbij of meer scharren da zou top zijn

Jeffrey

Domburg

18 november 2020

Van 18:30 tot 21:00 uur gevist op het strand van Domburg. 5 wijtingen, 2 puitaaltjes en een zeebaarsje.. Niet super maar wel een leuke avond. Wind viel mee. Ps, het systeem werkt niet perfect bij het plaatsen van berichten vandaar mea culpa

Marcel

Domburg

18 november 2020

Van 18:30 tot 21:00 uur gevist op het strand van Domburg. 5 wijtingen, 2 puitaaltjes en een zeebaarsje.. Niet super maar wel een leuke avond. Wind viel mee. Ps, het systeem werkt niet perfect bij het plaatsen van berichten vandaar mea culpa.

Note Zeevisland:
Ik denk dat het systeem in orde is, we krijgen verder geen meerdere berichten van andere vissers, het is echt persoons-afhankelijk, wellicht een slechte verbinding of iets meer geduld ?

Marcel

Westkapelle

17 november 2020

wezen vissen aan de dijk in westkappele was erg leuk 12 mooie vissen waaronder 2 kleine zeebaars. gewoon een leuke dag gehad. tot slot nog een oproep aan alle vissers, doe ons een groot plezier en blijf eens met je vingers vd verzendknop af, waarom toch in godsnaam 7x drukken, 7x verzenden terwijl hier net een oproep is geweest dan men geduld moet hebben bij verzenden van een bericht, zeer irritant Marcel !!!

Bob

Zoutelande

17 november 2020

Gisteravond van 18:30 tot 20:30 gevist. Wind viel mee. Leuk gevangen. 1 hengel met 2 haken toch en 15 tal wijtingen en een botje van redelijk formaat.

Marcel

Vlissingen

17 november 2020

2 prachtige avonden gehad. Vrijdag de 13e en maandag de 16e gevist. Totaal 76 vissen veelal weiting. Ruim de helft bovenmaats. En nog een paar mooie flinke scharren.

Rosa

1 350 351 352 353 354 465
Scroll naar boven