Geep
Gisteren wezen gepen bij Ritthem. Begonnen in lichte regen, maar al snel werd het een warme dag. Gevist met zalmhuid. […]
Gisteren wezen gepen bij Ritthem. Begonnen in lichte regen, maar al snel werd het een warme dag. Gevist met zalmhuid. […]
Dinsdag 23 juni 2026 Zo nog een laaste berichten van deze site die er uitleg goed werk gedaan mannen zodat
Afgelopen maandag 15 juni een dagje wezen vissen op de maasvlakte. Gevist van circa 16.00 tot 20.00 uur Het was
Ik las net dat er weer een unieke visstek is verdwenen, n.l de Steiger in Vlissingen. Ik en zoveel anderen
Gelukkig zijn jullie weer terug 👍 Woensdag 17 juni gevist aan de dijk van Westkapelle. Begonnen s, avonds om 9
Hallo Zeevislanders, Voor het eerst sinds 2002 was Zeevisland voor langere tijd offline. We konden niets doen, we konden niets
Afgelopen zaterdag deden we ons derde clubwedstrijdje, de wedstrijdkalender vertelde een dijkwedstrijd in de ochtend…….. maar t bleek laagwater dus das geen handige combi. Dus het werd toch een middagversie aan de zeedijk bij Colijnsplaat en dan met opkomend tegen hoog aan. Henk begon met een baarsje bij de tweede worp. Voorheen werden de Noordbevelandse zeedijken met afgaand tij geplaagd door veel groen en drijfvuil. Maar deze dag hadden we dat ook met opkomend water, nog niet zo dat het vissen onmogelijk werd het was het eerste uur wel hinderlijk. Intussen deed Henk een dubbeldraai met baars en bot. Bij de andere deelnemers bleef de wedstrijdkaart leeg, dus de stand was snel opgemaakt.
1e Henk met 2 baarsjes en 1 bot goed voor 71 cm, de overige deelnemers weden 2e.
Niek Romijn HSV Dreischor