A Rorbuer

Goedemiddag. Gisteren dag 1 gevist van 06 00 tot 0.00😊. In de ochtend met gids Axel op soortenjacht, dit resulteerde in roodbaars, leng, lom, schol, schar, kabeljauw, koolvis en pollak. Na de lunch terug voor de 2de ronde, mooie kabeljauw gezocht en gevonden, ook nog een grote pollak en als klap op de vuurpijl 4 orka’s. Fantastisch, de komende dagen zien er slecht uit, maar dit pakken ze ons niet meer af.

Arlen

Scroll naar boven