Callandkanaal

Gisterochtend met mijn zoon en vismaat naar hat Calland.
Ivm de windvoorspelling deze stek uitgezocht .
7 uur aanwezig en vissen maar eerst bovenop en daarna met laag beneden gevist..Allemaal met 1 hengel gevist.
Het was vaak vastzitten en de vangsten waren af en toe een ( mini ) bolk kleine wijting en als laatst een scharretje.
Na 3 uur vissen maar een andere stek uitgezocht, dit was de Yanghtzeehaven.
Hier ook wienig vis en klein spul.
Maar toch lekker weer en niet al te koud.
Gr Jan

Jan

Scroll naar boven