Geen vangst bericht, maar een zeer treurig bericht.

Ik las net dat er weer een unieke visstek is verdwenen, n.l de Steiger in Vlissingen. Ik en zoveel anderen visten daar ons hele leven. Maar nu dus ineens weggehaald. Vlissingen en andere verantwoordelijke hartelijk bedankt.Ik wilde jullie dit even laten weten, anders misschien een verre reis voor niets.Gr. Jan B.

Scroll naar boven