Gisteren wezen gepen bij Ritthem. Begonnen in lichte regen, maar al snel werd het een warme dag. Gevist met zalmhuid.
Mooie aanbeten, 7 stuks kunnen landen.
Er was een halo, en op een gegeven moment enorme kolken vlak bij de waterkant.
Was geen vis , maar 2 duikers. Nooit niet eerder gezien daar.
Walter



