Hoi Raffie, Linda,
Sorry voor de vertraging maar bij deze eindelijk een berichtje.
Woensdag na een trip van 3 dagen ( wat voor ons ook vakantie is ) aangekomen in Nappstraumen. Meteen een warm welkom door Wilhelm en Sivert 👌👍🏻
Donderdag rond 9h vertrokken naar de zuid en de Nappstraumen wegens te veel wind en golven maar we kunnen het heel kort samenvatten. De vis was er niet en/of had er geen zin in. Vandaag vroeg op pad onder leiding van Sivert en een heerlijke dag gehad. De zee was een spiegel, de zon was aanwezig en de vis ging los.
Koolvis tot 105 cm, kabeljauw tot 100 cm en redelijk wat schelvis.
Heel de dag goed gelachen met Sivert die ook wist te zeggen dat hij liefst van al de gasten van Cordes Travel op zijn boot heeft 😅😂. Nog maar net in het huisje dus heel lange dag geweest. Op aanraden van de gidsen morgen enkel in de ochtend enkele uurtjes op de Nappstraumen maar we zullen zien hoe vlot iedereen uit bed geraakt na deze TOP dag!
Geert, Frans, Sooi, Eddy
