Mooi dagje op zee. Deze ochtend naar de noordkant omdat het “kalm” was vandaag. Na 1,5u toch moeten terugkeren omdat we met 2 zieken aan boord zaten. Dus dan naar de zuidkant gegaan en daar was de zee een spiegel.
Jonas
Mooi dagje op zee. Deze ochtend naar de noordkant omdat het “kalm” was vandaag. Na 1,5u toch moeten terugkeren omdat we met 2 zieken aan boord zaten. Dus dan naar de zuidkant gegaan en daar was de zee een spiegel.
Jonas