Zaterdag jl een paar uur op de Noordpier gevist.Ik was er om 7.15 en er waren al aardig wat vissers.Een plek gevonden rond de 1600 m en om 8.00 lagen de lijnen te water.Gevist tot 14.00 uur.Vangst 30 scharren waarvan er 16 mee naar huis gingen.
Wim
Zaterdag jl een paar uur op de Noordpier gevist.Ik was er om 7.15 en er waren al aardig wat vissers.Een plek gevonden rond de 1600 m en om 8.00 lagen de lijnen te water.Gevist tot 14.00 uur.Vangst 30 scharren waarvan er 16 mee naar huis gingen.
Wim