Na de afgelopen maanden goed tot zeer goed te hebben gevangen vanaf diverse Walcherse stranden, was het vanochtend ronduit slecht. Ondanks de goede omstandigheden, wind uit zee, laag water rond 9 uur, nauwelijks vis gezien. Wel met enige regelmaat krab gevangen, zowel dichtbij als wat verder weg. Vele weken top, nu even een tegenvaller. Hoort erbij, volgende week weer proberen.
Marten
