Zo vandaag de 1teneu van mijn om te sponseren voor zeevisland.reatie
Note Zeevisland:
Wauwww dat is gaaf ! Super daar zijn we heel blij mee ! Wie weet moeten we eens een paar truien of shirts laten maken. Makkelijk om elkaar te herkennen.
Strandjutter


