Buitenlandvangsten

Lofoten

Hi Raffie, gisteren goed aangekomen. Koker met hengels ook. Afgehaald Wilhelm en Sivert. Alles top geregeld. Vandaag met Sivert eerst naar het zuiden gegaan ivm de wind. Rond half 4 toch nog naar het noorden gevaren. Van alles gevangen. Kabeljauw, koolvis, schelvis, pollack, lom. Veel klein maar 1 mooie dus we hebben wat te eten vanavond 😃groeten, Tom, Fabian & Edwin

Dag 4, 5 en 6

Dag 4 niet gevist door het slechte weer.
Dag 5 ook grotendeels weggewaaid maar in de avond nog leuke visserij met als resultaat 2 keer een Heilbot
Dag 6 weer prima met grote kabeljauw in de stroming en ons eigen prima vermaakt met vissen op koolvis die in grote getallen aanwezig was.
Prima week dus met mooie vissen.

3e visdag

Vandaag mochten we eigenlijk niet uitvaren maar het was supervlak dus bij navraag toch uit kunnen varen.!
Weer leuke visserij met kabeljauw en koolvis.
Niet te ver weg gegaan door weersvoorspellingen.
Morgen is al gecanceld door het weer maar hopelijk maandag weer vol goede moed op zoek naar de heilbot

2e dag A Rorbuer

Weer mooie kabeljauw maar de heilbot blijkt moeilijk te vinden.
Vandaag gelukkig de eerste aan boord kunnen verwelkomen.
Ook weer een super schol van 60 cm kunnen bijschrijven.
Later op de dag nog op wat koolvis gevist.
We hebben weer genoten van een mooie rustige dag.

21kg kabeljauw Sudavik IJsland

Wéér volle kisten met dikke kabeljauwen vanuit Sudavik IJsland. De groep van 8 gezellige Belgen (2 boten), onder “leiding” van Koen Mertens van Café Hopeloos, in België hebben het weer goed naar hun zin in Sudavik. Deze mannen weten hun visje wel te vangen, vissen slapen, drankje doen, zingen, dansen en vooral plezier hebben is hun motto. Twee kabeljauwen rond de 21kg en een stuk of 15 rond de 15kg en verder heel veel kabeljauw. Leuk om te zien dat zij na jaren nog steeds veel plezier hebben, zij boeken al heel wat jaren bij Cordes Travel visreizen en zijn echt trouwe klanten. #cordestravel

1e Dag A Rorbuer

Gevist op Heilbot,
Hoofdzakelijk kabeljauw gevangen.
Later op de dag platvis belaagd.
Superleuk en verrassend.
Morgen nieuwe kansen.

Nappstraumen Lofoten

Wederom weer een hele leuke visserij bij Nappstraumen, mooie kabeljauwen en natuurlijk ook weer heilbot. Wel af en toe sneeuwbuien, maar ook zon en als de zon scheen was het weer erg lekker. Meeste vangsten allemaal in de noord, in de zuid nog een groep orka’s. Nog maar een paar weken en dan hebben we weer het PENN Nappstraumen Festival.

Nappstraumen >>>

IJsland Sudavik

Meer dan 18 kabeljauwen boven de 15kg en de grootste rond de 18/19kg ! Dat zijn nog eens vangsten, mega vangsten in IJsland door onze Belgische groep die ook al jaren via Cordes Travel visreizen hun visreizen boeken. #cordestravel

IJsland >>>

Kastneshamn

En alweer een hele mooie vangst!

Alles lukt hier, alleen nog geen koolvis/pollak gevangen. Wel paar verspeeld en ook nog een heilbot verspeeld. Morgen weer proberen!

Scroll naar boven