Kant vangstberichten

Noordpier Velsen Noord

27 maart 2021

Afgelopen vrijdag na een quarantaine week eindelijk een moment rust gepakt op de noordpier. Was de eerste keer dit jaar want de voorgaande sessies waren op het wad tussen Zurich en Harns. Voor het eerst pieren gehaald in Heemskerk want de gezouten pieren en zagers waren op.
Begonnen met laagwater om 10:00 op 1300-1400 meter aan de buitenkant, in de zon en uit de wind. Prachtige omstandigheden, troebel water en lekker rustig, iets te rustig.. ik hoopte een paar dikke botten te vangen maar op een paar rammels op de top en een geloste vis na gebeurde er weinig. Om 13:15 de hengels opgeruimd en richting huis gegaan, hoofd leeg maar geen vis. Vandaag dan maar het restant aan pieren op het strand opvissen, misschien levert dat meer op.
Groeten!

Foppe

Donderdag Noordpier Wijk aan Zee

26 maart 2021

Donderdag wezen vissen met zijn drieën, één had een geweldig idee om naar de zuipier te gaan. Maar dat was niet echt geweldig, 11:45 ingepakt en naar de Noordpier gegaan. Voor de bocht werd er weinig tot niks gevangen dus wij maar net door de bocht gefietst.
Daar heb ikzelf een mooie gul gevangen, veel bot en ook aardig wat schar. En we zatten lekker met wind in de rug en zonnetje erbij…. Heerlijk dagje gehad, was niet wild maar toch leuk gevist.

Rully

Strand Noordwijk

25 maart 2021

Donderdag 25 mrt
Van 14:30 tot 18:30
Super gevist veel grote botten gestopt met tellen alleen jammer dat het bij een soort bleef.
Top hobby en fantastisch weertje.

David

Noordzeekanaal

25 maart 2021

Vandaag met mijn maatje Roel wezen vissen in het NZK.
Gevist van 10.00 tot 15.00
4 maal beet gehad waarvan 1 flinke bot van 41 cm.
’s morgens wat regen, maar daarna lekker het zonnetje erbij.
Kortom, heerlijk visdagje.

gerard

Zoals de berichten weergeven

25 maart 2021

Na een week of 6 maar weer eens proberen op de Zuidpier in IJmuiden, helaas, net als wat de berichten weergeven, weinig soeps, 1 koolvisje, paar kleine magere scharretjes en een stuk of 5 zware grote Botten.

Jan Koelewijn

Zuidpier ijmuiden

25 maart 2021

Gulvissen. Geen gul. Ze doen het weer slecht. Wel 2 koolvisjes. Groetjes martijn nieuw vennep.

Martijn hoogkamer

Waterweg Rozenburg

25 maart 2021

Woensdag 24-3 gevist bij het ECI gebouw. Mooi weer maar weinig belangstelling voor het aas, op wat peuterwerk van krabben na. Gevist met Pieren en Mesheften, van 9:45 tot 16:00 u. ZW 3, HW 11:40 u
Temp.12 gr. C. Slechts 1 Wijtinkje en een Krab gevangen.

Jan Bouman

5 tegen 5

23 maart 2021

Vandaag weer is na 3 weken afwezigheid naar de Noordpier gegaan. Voor doordeweekse dag toch nog aardig wat vissers aanwezig. Begon om rond 9 uur met de vis sessie. 1 Hengel op de gul en 1 op wat er tegen aan zwemt. Laatste tijd veel hier gelezen dat er overal niet best gevangen werd. Helaas niet 1 gul aanbeet echter mijn andere hengel toch redelijk gevangen. 5 maatse botten en 5 ondermaatse en magere scharretjes. Was prachtig weer dus alsnog genoten. Nog klein maandje doorbijten is het water weer wat warmer en zullen de vangsten ook beter worden. Tot de volgende keer goede vangst gewenst.

Paul

Baarland

22 maart 2021

Vanmiddag twee uur gevist aan het strandje van Baarland. Lekker weer, maar slechts 1 bot. Dan vanavond op hoog water weer twee uur gevist en weer 1 bot. Als aas verse pieren. Niet veel, maar dan kan het alleen maar beter worden, Gr. Jan B.

Jan B

Westkapelle 22 maart

22 maart 2021

Vandaag met mn maat weer naar Zeeland gereden om een dagje te vissen.Normaal gaan we naar Zoutelande maar 14 dagen geleden was iedere 4e of 5e worp een vastloper bij het binnendraaien en nul vissen gevangen.Daarom kozen we vandaag Westkapelle uit en om een lang verhaal kort te houden…9 mooie dikke maatse botten aan de haak en allemaal op niet meer dan 40 meter uit de kant gevangen.

Meedert

1 318 319 320 321 322 465
Scroll naar boven