Kantvangsten

Vlissingen

Vandaag gevist bij de Piet Hein kade van 14.00 tot 17.30. Vangst zeebaarsje 30 cm en een schar (een postzegel). Nadeel bij hoog water ging de stroming veranderen weet niet of dat normaal is maar was niet fijn onnet vissen.

Vlissingen Piet Hein kade

Vandaag gevist bij de Piet Hein kade van 14.00 tot 17.30. Vangst zeebaarsje 30 cm en een schar (een postzegel). Nadeel bij hoog water ging de stroming veranderen weet niet of dat normaal is maar was niet fijn onnet vissen.

waarde

vandaag eerst pieren steken voor vandaag is gelukt daarna na de stek
was niemand dus later was het laag dus maar afwachten .
toen het water opkwam heb ik alles klaar gezet maar tot 1600 beet
zeebaarsje later tot half 6 gestopt want het was niks te veel krab .
dus maar na huis gegaan . misschien morgen ergens ander proberen.
of er geep is .

Scheveningen

Ven daag half dag je op scheveningen pier gevist samen met een maatje.Het was best druk ook.. over het vis 1gul dik aan de maat verder 6 palingen die mogen weer zwemmen. Wij waren de enige 2 die vis vingen het is best slecht en water stinkt ook naar verrote kaas..

Koningsdag geopend

** Koningsdag geopend!**

Aanstaande maandag, koningsdag kan je vanaf 08:00 terecht bij Hengelsport Wesdijk. Volop vers aas voor alle visserijen, scherpe aanbiedingen en een kado van de tafel!

* Extra aanbieding voor Zeevisland lezers: 300 meter Asso low Stretch kado bij aanschaf van een strandmolen!

Struin alvast lekker rond en tot maandag!
https://www.wesdijk.nl/hengelsport/

Team Wesdijk

Geep bij Ritthem

Vandaag een anderhalf uurtje bij Ritthem gestaan, van 08.30 tot 10.00.
Weer viel niet mee bewolkt, graad of 10, water afgaand.
Gevist met bombetta aan06.00 gevlochten lijn en 18/00 fluor , haakje 8.
Geen stootje, geen kolken of springers gezien, water erg groen

Geep bij Ritthem

Vandaag een anderhalf uurtje bij Ritthem gestaan, van 08.30 tot 10.00.
Weer viel niet mee bewolkt, graad of 10, water afgaand.
Gevist met bombetta aan06.00 gevlochten lijn en 18/00 fluor , haakje 8.
Geen stootje, geen kolken of springers gezien, water erg groen

Geen geep bij Ritthem

Vandaag een paar uurtjes gestaan op de dijk bij Ritthem, afgaand water maar wel bruin.
Doel was ultra light op geep met de bombetta, met twee man in 2 uur geen stootje, geen kolkje.
Nog maar even wachten

Zeebaars op de Maasvlakte

Gister weer eens op zeebaars gevist op de Maasvlakte. Vol op beet ze zaten allemaal vlak voor de kant. Het was er heerlijk stil maar je heb hier dan ook lekker de ruimte,

Zou de zeebaars willen bijten?

Nou nee dus.
Strand Wijk aan Zee.
In de ochtend met hoogwater begonnen, bij laagwater gestopt. geen enkel stootje.
Zagers werden niet aangeraakt ik heb dus nog voldoende voor nog een sessie.
Maar waar?

Scroll naar boven