Kantvangsten

Fint

Gisterenmiddag een aantal uren op fint gevist. Uiteindelijk 1 gevangen . In mijn omgeving ving verder niemand wat. Landtong Rozenburg. Eerste vak tussen de kribben vanaf zee gezien.

Noordpier

Vanochtend een paar uurtjes gevist op de noordpier. regelmatig makreel gevang allemaal erg klein op veren paternoster steeds missers. overgestapt op kleine pilker met klein dregje dat werkte prima.

groeten,

Johan

mooi avondje(nachtje)

weer maar eens bij ouwerkerk geprobeerd en tegen hoog water begonnen. Tot hoog water een enkel baarsje maar na de kentering kwam de gang erin. in totaal 17 stuks gevangen waarvan 1 van 50+ enkele van rond de 40 cm. prachtige avond en heerlijk gevist!

Molens gevonden op MV2

Afgelopen zaterdagochtend heb ik een emmer gevonden met daarin een aantal zeemolens. De eigenaar is deze vergeten mee te nemen. Iemand die weet wie de eigenaar is?

Noord pier

Zondag op de noord pier gevist met dobber en zagers leuke zeebaars en een mooie gevlekte lipvis. M’n maat had een zwart oog lipvis kortom een geslaagde sessie.

Je ziet hem.

Zuidpier 63cm. Dacht dat hij groter was. Ze zijn vaak zo klein. Blij. Groetjes martijn nieuw vennep.

Wat een botten feest

Afgelopen week 2x bij Den Oever heerlijk gevist.
En wat was het een feest.
Vers aas gehaald bij Jorna in Den Oever en daarna door naar de Bierdijk.
In jaren niet zo veel gevangen en allemaal aan de maat. Tot dikke veertigers aan toe.
Ook 2x een doublet.

Voor mijn zoon van 12 was het voor het eerst op het wad. Hij vond het prachtig.
1e dag 15 stuks en 2e dag 13.

Noordpier Zaterdag

Zaterdag met wat vrienden na lange tijd naar de noordpier gegaan. Was redelijk druk. Wilde vorige week al gaan maar de pier was helaas gesloten. Tot in de avond was het niks maar rond 21:00 was het makrelen vangen. Op de kop werden enorme gullen gevangen, zeebaars op de dobber en ook daar veel horsmakreelz

Europoort

Gister ochtend naar de mv2 geweest.
Daar gevist met steekzagers op de zeebaars.
3 uur geen stootje van vis alleen krabben.
Daarna de europoort in op de dobber .
Daar meer resultaat 2 baarzen van 50 +.
Is toch leuker om te zien dat de dobber een spurt neemt en daarna met een 3 mtr karperhengel drillen .
De baarzen waren allebei super sterk en dik.
Tegen hoog ging de stroom eruit en ben ik gestopt.
1 baars mee die de haak geslikt had en de ander laten gaan .

Dagje westend

Met laag water garnaal slepen op 4trokken 250gram gaarnaal Met hoog water 3uur op de zeebaars 0,00

Scroll naar boven