Kantvangsten

Geep vissen

Hallo
Vanmiddag nog eens geprobeerde geep te belagen , met het begin van het opkomend water enkele gevangen, maar rond hoog water en met het draaien van het water toch nog zeer goed gevangen, in totaal had ik er 17 stuks allemaal zwemmen ze weer, gevist met een bombetta en zangertjes , het was goed in het zonnetje
Willem

Zuidpier IJmuiden

Donderdag lekker met kunstaas geworpen. Mn maat een mooie 50cm baars…dat was het. Zagen om ons heen aardig wat platjes en bolken naar boven komen.

Andere stek

Vanmiddag nog een drietal uurtjes gevist tussen Baarland en Ellewoutsdijk. Gevist met pieren.Vier keer beet gehad en slechts één baars gevangen.Maar het mooie weer vergoede veel Gr.Jan B.

Dijk bij rithem

3uur gevist 5 geep met kleine zagers.man naast had er 8 in 2 uur.

Baarland

Gisterenavond en vanmiddag wezen vissen bij Baarland.Als aas verse pieren en steekzagers.In twee keer gevangen:5 botten en 2 baarsjes.Baarsjes waren ongeveer 35 cm.Niet geweldig,maar lekker gevist.Gr.Jan B.

Westenschouwen strand

Dagje strandvissen met André op het Westenschouwen strand, vangsten waren matig scholenbaars, bot en een mini tarbot.

Geen zeebaars maar botten

Zijn vandaag ik met jan gamba wezen vissen op strand zandvoort .
Twee uur voor hoog water gaan staan en gelijk beste aanbeet en eerste bot op de kant
Daarna nog twee van 28cm em 34 cm jangamba had een mooie grote bot 38 cm
De zeebaars liet zich nog niet duidelijk zien wel onze buurman verspeelde er een mooi in de branding.
zonnetje erbij weinig no wind superdag weer gehad

Geep by Ritthem/ Zeebars by Westkapelle

zondag 4.5.20 in 2 uur bij Ritthem gevist 4 geep gevangen .. vervolgens naar de westkapel gereden en 5 Zeebaars gevangen … 25-40 cm, allemaal weer zwemmen

groetjes Michael

Zoutelande

ik sta nu tussen zoutelande en westkapelle. Vanmorgen vroeg een maatse baars dichtbij, maar nu al een paar uur niks

Geep gearriveerd

Na zaterdag diverse stekken te hebben bezocht langs wester- en oosterschelde bleken in de oosterschelde meer geep aanwezig. Zodoende zondag bij Kats gevist. 9 Gepen gevangen en 6 lossers. Ook van medevissers nog 6 gepen gekregen. Voornamelijk met zagertjes gevist.
Donderdag gaan we weer!
Gr Leo.

Scroll naar boven