Kantvangsten

Hoek van Holland Strand

Vrijdag 28-02 gevist vanaf het Strand van Hoek van Holland, was een gok het weerbericht was niet aanlokkelijk.
LW om 11:45, Wind Z 5-6, Veel winddruk op de lijn. VM een flinke branding NM minder. De regen startte om 15:00u. Gestart om 10:15 tot 15:00u. Gevangen 3 kleine Schar en 1 Scholenbaarsje van 32 cm. Dat viel eigenlijk mee omdat ik in de wintermaanden over het algemeen weinig vang en soms niks. Gevist met pieren.

Wedstrijdje pernis

Afgelopen zondag een clubwedstrijdje meegevist bij Pernis aangezien het strand geen optie was.Gelukkig had ik een plekje geloot achter was bosjes dus met een plu lekker uit de wind, gelukkig werd het ook nog droog dus dat viel alvast mee.Dan de visserij daar had ik niet veel vertrouwen in,aan de kleur van het water te zien was het behoorlijk zoet. Maar goed misschien was er nog een verdwaald botje te vangen . Na een uurtje maar is een stukje gaan wandelen en bij terugkomst bleek er zowaar 1 aan te hangen , draai daarop nog 1 en daarna 2 halen van 2 . Links en rechts kwamen er ook nog een paar naar boven en om 1 uur was het weer tijd om op te krassen. De 6 visjes waren genoeg om het potje uit te halen dus achteraf blij dat ik gegaan was.
Groetjes Mischa

Wesdijk geopen:

** Voorjaarsvakantie; Wesdijk hele week geopend!**

Komende week in de voorjaarsvakantie kan je iedere dag bij Wesdijk Hengelsport aan de Eurekaweg 12 terecht!

Profiteer van de scherpe aanbiedingen en een Kado van de tafel, bij besteding vanaf € 69,-!

Ons fanatieke Hengelsport Team staat graag voor je klaar!
Tot dan,

Team Wesdijk

Openingstijden voorjaarsvakantie:

Dinsdag 08.00 – 17.30
Woensdag 08.00 – 17.30
Donderdag 08.00- 17.30
Vrijdag 08.00 – 20.00
Zaterdag 08.00 – 16.00
Zondag gesloten

Of bestel makkelijk en snel via: https://www.wesdijk.nl/hengelsport/

Tot snel,

Team Wesdijk

vlissingen

we hadden vandaag zin om te gaan met mij en me broer dus op tijd weg gereden
bij hem thuis waar we gaan zitten dus het werd vlissingen met de wind in me rug
niemand te zien dus al wat later met opkomend water kreeg ik prachtige beet
met de storm en veel water op me pak maar het werd al gauw krab en alweer
een zeehond in de buurt maar later ben ik toch wat terug gaan zitten en daar maar na binnen
gaan zitten daar was het ook niks maar afgesproken om te stoppen en na huis
gegaan maar op beter weer wachten afzender jan en nico.

Geen geluk, Hulp gezocht

Vandaag vanaf 16:00 tot 17:30 gevist vanaf het haventje in Ellewoutsdijk. Geen succes, geen enkele aanbeet. Misschien doe ik iets fout aangezien ik nog niet heel lang vis. Iemand die in de regio zuid Beveland vaak vist en mij wilt helpen? Mail me dan ([email protected])

Maasluis

12-2-2020 Maassluis
gisteren een harden wind maar ik wilden toch gaan vissen af gaan water.
Naar Maassluis gegaan bij de haven hoofd. Uit de wind naast het huisje.
Het water was super donker zeg,komt door de storm denk ik zelf .ook heel
veel vuil aan de lijnen. Na een ander half uur ben ik weg gegaan richting Rozenburg.
Met het pontje over gevaren. Ben bij de waterkering gaan staan aardig uit de wind.
Was ook niet best 1 visje een botje.
Aas Pierre
groetjes Jack.

Nabij Nollestrand

Vrijdag en zaterdag avond gevist nabij Vlissingen. Was heerlijk rustig weer en de vangsten waren best redelijk.
Gevist van 2 uur voor laag tot een uur na laag water. Beide avonden een stuk of 15 scharren gevangen waarvan het grootste deel maats was.

Super weekend gehad

Zaterdag gevist op de noordpier .

Zaterdag moest het gebeuren lekker vissen op de noordpier . Hele tyd de site van zeevisland in de gaten gehouden of er wel gevangen werd. Bedankt dat dit er is dat mag ook is gezegt worden . Door de berichten van ziggy en frans op de site toch maar gegaan . 5.10 ging de wekker in lelystad . om 6 uur maar naar de noordpiergereden er waren heel weinig visser . De eerste schar ving ik op 9.00 uur toen bleef het ff stil . Er kwam een visser uit zwolle langs en vertelde dat ik zeker ff op de gul moest proberen en dat deed ik . De politie kwam ook ff gedach zeggen en reed rond 10.00 uur weer weg . De eerste gul beet was zo groot dat de vis standaard bijna in het water viel. En die had ik verspilt . Toen maar de 2’ hengel op de blokken gezet voor de gul . Het werd na 11.00 uur hoog water. Rond 12.00 de eerste gul . In totaal 7 gul gevangen en 4 verspilt en 2 terug gegooit . Ik zouden ongv tot 17.00 uur vissen maar het werd eerder door de storm om 15.00 werden de vissers weggestuurd. Het laatse half uur kwam die man uit zwolle weer langs en zij dat i 1 schar had gevangen . Het ging zo lekker op mijn stek dat i nog ff bij mij had gevist en daardoor 1 van 45 cm gevangen had en 3 verspilde .

groetjes maurice

8-2-2020 Harlingen, Willemshaven

Samen met nog 2 leden van visclub Oebele de Willemshaven van Harlingen bezocht voor een vis sessie.
Gestart om 9:00 uur en gestopt om 16:00 uur. [van hoog naar laag tij]
Gevist met; Pieren, zagers, slikzagers en mesheften.

Helaas lag er een zandzuiger op de ideale stek [drijvende stijgers nabij reddingsboot] maar achter de zuiger was er net genoeg ruimte voor 3 man.
Het doel van R [soortenjager] was het vangen van spiering en een 5 dradige meun voor zijn jaarlijkse alfabet lijst.
het doel van M en ik een noflike dei vissen!
De start was goed, de eerste 2 uur werd er redelijk goed gevangen maar daarna sporadisch nog wat actie op de top.
R heeft zijn doel niet gehaald maar ving wel weer een puitaal [iets met een z, Latijnse naam en enige vis met z….]
Meeste gevangen met Slikzager daarna Zagers, een enkele vis met mesheften en geen actie op de pieren.
Totaal score; een 30 tal botten [kleinste 11 cm en grootste 40 cm] en 3 puitalen.

Groetnis,

Scroll naar boven